yourcase.gr
Στη πόλη της Ξάνθης, το “yourcase” είχε αποκτήσει τη φήμη του ως το σημείο αναφοράς για μοναδικά και πρωτοποριακά gadgets.
Αναγνωρίζοντας τη στροφή της καταναλωτικής συμπεριφοράς προς τις ηλεκτρονικές αγορές, οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν να ξεκινήσουν την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου για να επεκτείνουν την εμβέλειά τους και να απευθυνθούν στους λάτρεις της τεχνολογίας πέρα από την τοπική κοινότητα.
Υπηρεσίες & Προϊόντα Που Χρησιμοποιήθηκαν
WooCommerce
Case Study
Επιχειρηματική Πρόκληση / Ανάγκη
- Τοπική εξάρτηση: Το “yourcase” εξαρτιόταν σε μεγάλο βαθμό από την τοπική επισκεψιμότητα, περιορίζοντας τη δυνητική πελατειακή του βάση.
- Περιορισμένη έκθεση προϊόντων: Το κατάστημα δυσκολευόταν να παρουσιάσει την τεράστια ποικιλία των διαθέσιμων gadgets, καθώς ο φυσικός χώρος μπορούσε να φιλοξενήσει μόνο ένα μέρος του αποθέματος.
- Ψηφιακή αδράνεια: Η απουσία διαδικτυακής παρουσίας καθιστούσε δύσκολο για το “yourcase” να αξιοποιήσει την αυξανόμενη αγορά των τεχνολογικά ενημερωμένων καταναλωτών που προτιμούσαν την ευκολία των διαδικτυακών αγορών.
Η Λύση
Η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου για το “yourcase” περιελάμβανε στρατηγικές λύσεις:
- Ολοκληρωμένες λίστες προϊόντων: Το ηλεκτρονικό κατάστημα διέθετε έναν καλά οργανωμένο κατάλογο που παρουσίαζε ένα ευρύ φάσμα gadgets, παρέχοντας στους πελάτες μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των διαθέσιμων προϊόντων.
- Ενδιαφέρουσες περιγραφές προϊόντων: Κάθε προϊόν συνοδευόταν από λεπτομερείς περιγραφές, προδιαγραφές και κριτικές πελατών, αναπαράγοντας την κατατοπιστική εμπειρία αγορών στο κατάστημα.
- Φιλική προς το χρήστη διεπαφή: Ο ιστότοπος σχεδιάστηκε με μια καθαρή και διαισθητική διεπαφή, εξασφαλίζοντας μια απρόσκοπτη εμπειρία περιήγησης για τους πελάτες που εξερευνούν τα μυριάδες τεχνολογικά gadgets.
- Ασφαλής πύλη πληρωμών: Η ενσωμάτωση μιας ασφαλούς πύλης πληρωμών ενέπνευσε εμπιστοσύνη στους διαδικτυακούς αγοραστές, προσφέροντας πολλαπλές επιλογές πληρωμής για ευκολία.
- Ανταποκρινόμενη υποστήριξη πελατών: Υλοποιήθηκε ένα ειδικό σύστημα υποστήριξης πελατών για την άμεση αντιμετώπιση των ερωτημάτων, καλλιεργώντας μια θετική εμπειρία για τους πελάτες.