emara.gr
Το “Emara – Eternal Beauty” ξεκίνησε ένα ταξίδι ως αποκλειστικά διαδικτυακή επιχείρηση, που ειδικεύεται σε αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες.
Χωρίς παρουσία φυσικού καταστήματος, οι ιδρυτές είχαν ως στόχο να διαμορφώσουν μια θέση στην ανταγωνιστική αγορά αξεσουάρ μόδας επενδύοντας στην ανάπτυξη μιας ισχυρής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.
Υπηρεσίες & Προϊόντα Που Χρησιμοποιήθηκαν
WooCommerce
Case Study
Επιχειρηματική Πρόκληση / Ανάγκη
- Μηδενική προσωπική αλληλεπίδραση: Η απουσία φυσικού καταστήματος σήμαινε ότι η εταιρεία έπρεπε να καθιερώσει την ταυτότητα της μάρκας, να οικοδομήσει εμπιστοσύνη και να εμπλέξει τους πελάτες αποκλειστικά μέσω ψηφιακών καναλιών.
- Διαδικτυακός ανταγωνισμός: Λειτουργώντας σε μια κορεσμένη διαδικτυακή αγορά, η εταιρεία αντιμετώπισε την πρόκληση να διαφοροποιηθεί και να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πολυάριθμους πωλητές αξεσουάρ μόδας.
- Εικονική εμπειρία τοποθέτησης: Χωρίς τη δυνατότητα των πελατών να δοκιμάζουν φυσικά τα αξεσουάρ, η εταιρεία έπρεπε να βρει καινοτόμους τρόπους για να παρουσιάσει τα προϊόντα και να προσφέρει μια ικανοποιητική εμπειρία online αγορών.
Η Λύση
Η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου για το “Emara – Eternal Beauty” περιελάμβανε στρατηγικές λύσεις:
- Σχεδιασμός κομψής ιστοσελίδας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα σχεδιάστηκε με κομψή και μοντέρνα αισθητική, αντανακλώντας τον αστικό και κομψό χαρακτήρα των προσφερόμενων αξεσουάρ. Δόθηκε προτεραιότητα σε ένα φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον εργασίας για απρόσκοπτη πλοήγηση.
- Ολοκληρωμένη προβολή προϊόντων: Η πλατφόρμα διέθετε εικόνες υψηλής ποιότητας και λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων, επιτρέποντας στους πελάτες να επιθεωρήσουν εικονικά κάθε αξεσουάρ και να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά του.
- Εξατομικευμένες συστάσεις: Η ενσωμάτωση μιας μηχανής συστάσεων με βάση την τεχνητή νοημοσύνη προσέφερε εξατομικευμένες προτάσεις βάσει των προτιμήσεων των πελατών, βελτιώνοντας την εμπειρία αγορών και προωθώντας τις upsells.
- Ασφαλές ταμείο: Υλοποιήθηκε μια ασφαλής πύλη πληρωμών για να διασφαλιστεί η εμπιστευτικότητα των πληροφοριών των πελατών και να εμπεδωθεί η εμπιστοσύνη στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.
- Ανταποκρινόμενη υποστήριξη πελατών: Δημιουργήθηκε ένα ευέλικτο σύστημα υποστήριξης πελατών για την άμεση αντιμετώπιση των ερωτημάτων, παρέχοντας βοήθεια με την επιλογή προϊόντων, τη διαστασιολόγηση και την παρακολούθηση της παραγγελίας.