e-petalidis.gr
Το Petalidis men’s Collection είναι ένα κατάστημα ρούχων μπουτίκ που βρίσκεται στη γοητευτική πόλη της Ξάνθης. Γνωστό για την επιμελημένη επιλογή μοντέρνων και μοναδικών κομματιών μόδας, το κατάστημα είχε δημιουργήσει μια πιστή τοπική πελατεία με την πάροδο των ετών.
Ωστόσο, με την αυξανόμενη τάση των διαδικτυακών αγορών και τον αντίκτυπο της πανδημίας COVID-19 στο δια ζώσης λιανικό εμπόριο, οι ιδιοκτήτες του καταστήματος είδαν την ανάγκη να επεκτείνουν την εμβέλειά τους μέσω της ανάπτυξης μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.
Υπηρεσίες & Προϊόντα Που Χρησιμοποιήθηκαν
WooCommerce
Case Study
Επιχειρηματική Πρόκληση / Ανάγκη
- Περιορισμένη εμβέλεια: Η πελατειακή βάση του φυσικού καταστήματος ήταν κυρίως τοπική, περιορίζοντας τις δυνατότητες ανάπτυξης.
- Προσαρμογή στις ψηφιακές τάσεις: Οι ιδιοκτήτες αναγνώρισαν τη σημασία της υιοθέτησης των ψηφιακών τάσεων και της προσέγγισης ενός ευρύτερου κοινού μέσω μιας διαδικτυακής παρουσίας.
- Επιπτώσεις πανδημίας: Η πανδημία COVID-19 ανέδειξε την αναγκαιότητα για τις επιχειρήσεις να διαθέτουν ένα διαδικτυακό κανάλι πωλήσεων, καθώς τα λουκέτα και οι περιορισμοί επηρέασαν τις αγορές από κοντά.
Η Λύση
Αποφασίστηκε η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου για το “Petalidis Men’s Collection”. Η διαδικασία ανάπτυξης περιλάμβανε τα ακόλουθα βασικά στοιχεία:
- Φιλικός προς το χρήστη σχεδιασμός: Ο ιστότοπος σχεδιάστηκε με έμφαση σε ένα καθαρό, διαισθητικό περιβάλλον εργασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών για τους πελάτες. Ενσωμάτωσε εικόνες υψηλής ποιότητας και λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων για να παρέχει μια εικονική αναπαράσταση της εμπειρίας αγορών στο κατάστημα.
- Ανταπόκριση σε κινητά τηλέφωνα: Αναγνωρίζοντας την επικράτηση της χρήσης κινητών συσκευών, το ηλεκτρονικό κατάστημα βελτιστοποιήθηκε για διάφορα μεγέθη οθόνης, ώστε να διασφαλιστεί μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους πελάτες που περιηγούνται σε smartphones και tablets.
- Ασφαλής πύλη πληρωμών: Η ενσωμάτωση μιας ασφαλούς πύλης πληρωμών ήταν ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους διαδικτυακούς πελάτες. Παρέχονταν πολλαπλές επιλογές πληρωμής για να εξυπηρετηθούν οι διαφορετικές προτιμήσεις.
- Σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων: Υλοποιήθηκε ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων για την παρακολούθηση των επιπέδων αποθέματος, την ενημέρωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων σε πραγματικό χρόνο και την αποφυγή υπερπώλησης.
- Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Αξιοποιώντας τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το ηλεκτρονικό κατάστημα ενσωματώθηκε με τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης του καταστήματος, ώστε να είναι δυνατή η εύκολη κοινοποίηση προϊόντων και προωθητικών ενεργειών.